Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 22

Tentang Dhia

Salam readers and hi all,

Tadi layan citer 'Tentang Dhia' di TV3, (draft semalam, tapi kes tertidur depan laptop so lupa nk publish) jeles dengan gegirl drama ni sebab beruntung sungguh kena pinang anak orang kaya, dah la baik pastu hensem tetapi dah namanya drama. So kita sedia maklum lah, lakonan semata-mata, tiada berkaitan yang hidup dan mati. Realitinya dlm hidup kita ni dik non oiii, tidaklah seindah yang kita harapkan. Bak kata pepatah 'kita hanya merancang tetapi tuhan yg menentukan'. Berpijaklah di bumi yang nyata. Wahh kelass gitu berpatah patah post kali ni.

Kalo difikirkan lah, dlm alam nyatanya, ada tak benda ni terjadi? Mungkin ada tetapi sukar di cari. Jom kita fikir, ada ke anak org kaya zaman cyber ni berkenan dgn anak org jual kuih tepi jalan. Siap love at first sight lagi. Ada ke gitu, sebab setahu aku lah kedai kopi anak org kaya ni mcm Starbucks, Coffee bean dsb. Apa kelas lah depa nk stop tepi jalan kan tetapi itulah Mungkin ADA ye dan mungkin juga tiada~ Nothing is Impossible

Jomlah kita ramai-ramai tengok citer ni, kalo korang sekepala dgn aku lah. Kalo x, buang karan je..korang x yah layan (ade ke ckp mcm tu???) hehehehe. Kalo mau ikut serta, jom tercongok depan tv3 from Monday to Thursday, 7pm ~ ehem jgn lupa solat maghrib plak, aku x per, maghrib 620 pm kat sini..jgn lagho ye hikhik 'aku bukan saje beramal berbakti tapi aku juga berilmu dan beramal' ewohhhhh (masuk lif, tekan butang sendiri~yelah bdk tadika pun tau) =)


cuter gilerss nora danish pakai tudung macam anak patung =)


No comments: