Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 21

Quest ~ Kagoshima University

Assalamualaikum....

Salam sejahtera, kepada anda semua moga bahagiaaaaa ` nyanyi bersama-sama ye` alahai ayat tipikal artis bila dia lupa lirik =)

Actually, baru semalam taman dalam hati haku ni tengah musim bunga, sekali hari ni after kelas, dapat emails terus musim bunga masuk autumn ~ apalah nasib den~ xpe lah kita cuba lagi

~Apa dah jadi???, cer citer skit, cer citer ~

Kagoshima Universiti ~ Ini universiti pertama aku contact untuk further study sebab ada seorang minah 'vogue' (babe, u rasa u vogue tak?? hikhik) study situ juga and then dia dok citer kekadang dia terpaksa kena hirup udara abu sakurajima tu. So aku pung terhingin lah juga nak hirup abu volcano hehehehe (Malaysia xda volcano occay, sengal sgh jwpn ini). Hishhh jangan terpedaya dengan alasan tu, ada ke orang nak gi sbb nak hirup abu sulfur tu, XDENYEE (ish, ntah-ntah ada oooppss omak kau).

Jawapan sbnrnya sebab Kadai ni one of the leading universities in Japang, pastu expertise bidang aku ni memang kaw-kaw juga di sana. Sekali episode sedih Tentang Kagoshima aku bermula hari ini. Aku dapat email, dengan dukacitanya dimaklumkan Prof Yamamoto tidak ada tempat untuk haku dalam Lab Fish Pathology dia.(dgn bhs senang beginilah bunyinya) OOHHH tiDAKKKK, keciwanya mak, u olllsss, TETAPI oh ada TETAPINYA, kekeciwaan aku terubat dengan email dr Dr. Miguel (me likey likey) yang sangatlah amatlah membantu, he suggested me to contact another researchers~ Prof Koyama and Prof Koshio walaupun bidang diaorg ni lari skit dari bidang aku. Dia suruh juga try contact diaorang. Aku pun contactlah Prof Koyama dulu sebab dulu aku ada buat juga pasal pollution tapi aku mention sekali lah aku priority ke arah mana. Kang mau naya aku kena bambu dengan dekan aku sebab suka hati je lari dari bidang expertise haku.

So, for those who are interested to pursue their postgraduates studies in Kadai. Singgah-singgahlah di link ini

Kelasss....kapal sendiri



No comments: