Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 21

Monday Blues

Hi readers dan salam 1 Malaysia,

Anda semua masih lagi melayan Monday blues anda? hehehehe. But not for me, my Monday (this sem lah) is the busiest day through the week. Kerja wei, pukul 8am terus direct serbu lecture hall dan student haku untuk semester ini amatlah bersemangat masuk kelas. Aku bagi chance kelas start lambat pun diaorang tolak dengan slambernya..tergezuttt makkk, nyahhhh...

So far, previous semester tak ade nye macam ni, lagi lambat start morning class (especially on Monday), lagi suka lah remaja-remaja Ribena ni. Tapi not for this semester, aku jamu kelas start pukul 9am pun, tak hadap diaorang dengan tawaran mega sale, YES, durian runtuh aku tu. Aku dah warning awal-awal 8 0 clock means 8 o' clock waktu tempatan bukan waktu LOmbok, Lundon dan sama waktu dengannya. Kalau rasa tak mampu nak masuk kelas sebelum kaki bunting buluh padi aku melangkah masuk gerbang pintu kelas itew, baiklah korang balik asrama sambung tidur sebab x kuasa mak nak bagi masuk kelas KIJAM KAN MAK yes sangat berdisplin, kalah cikgu bedah occay

Pastu petang plak, mak kena pi 'sun bathing' tengah farm. Bertambah sun tan lah mak jawabnya u oollssss atau dengan perkataan sopannya adalah berjelaga lah macam buntots belanga Pak Belalang. Nasib baik aku ada topi dengan sunglasses vogue aku.. (vogue kah engkau??? vogue occay jwb dgn confidence level KLCC ye hikhikhik)

So till then, do check out my next post ~ kisah suka duka cari tempat PhD

So, how's ur Monday???? promising??


No comments: