Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 23

Cerita Harimau Muda Vs Garuda Yang Tidak Sampai Matlamatnya

Salam and vanakam (betul ke??) haha,

Hellooo, is it u i'm looking for???? hehehe. Kalo kat status YM la ni aku letak, focus, mesti kengkawan aku ingat aku focus writing, memang aku focus menulis tapi tulis blog hahhahahaha (sahih kena benggong kalo depa tau). Citer ni memang dah sehari basi lah, pasal Malaysia menang ibu segala emas di Sukan Sea 25 Indonesia.

..........Alahai, kakak merc ajak aku gi breakfast dulu, kejap lg aku sambung...........

Ok sambung balik, sesi meluahkan perasaan dengan kak merc tadi. Sian juga aku dgr life kak merc tadi, nk bt mcm mn semua org ada 'sweet n sour' time. Just look at it from the bright side. In times of hardship, you find out what you are made of and what you are capable of. No matter who we are, where we are going or where we have been. Everyones has battles and struggles to escape from it. Optismis ye kawan-kawan and lets try our best to help each other.

Berbalik kepada citer asal, aku nak citer harimau Malaya buat cakaran harimau baham garuda auwwmmmmmmmm.

.............Ok break lagi, ada tetamu..........

Adess brp kali break pun x tau..bilik aku ni dah mcm transit utk semua org. Tetamu, kenalah kita entertain kan, jgn diabaikan. My collegue baru balik bertunang, besarrr uuu cincin dia, jam tangan cristian lancroix uuuu (rose gold, cannnnn) hahahhahaha lip lap lip lap mcm lampu lip lap. Sekali kami dok huhahuha, boss aku pun bt transit kat bilik aku, amekawwwww tapi x makan saman k, bos kuar je, semua sambung blk huha huha huha tapi academic skit lah kali ni ~tahu takutt~. Lepas boss, secretary boss pun transit juga bilik haku, oiiii bilik aku ni dah mcm pantry ka? mentang-mentang bilik aku depan pantry, tapi aku tetap melemparkan senyuman dan jemput masuk ~anak sapa lah ni baik sungguhh~ anak Dato M hikhik

Aku dah malas plak nk citer pasal bola ni sebab byk sangat 'connecting flights' aku. Dengan ringkasnya, aku nak cakap we have the best soccer team in Southeast Asia.

Sekian, terima kasih

i think i should grab one ~ jersey bkn lain ;p

P/S : FYI, this post takes about 5 hours to complete it @@, blogging lg time office hr. AMEKAWWW

No comments: