Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 20

A Sign


Hi and salam readers,

Baru je tadi dapat sms from my labmates MSc dulu and he said my SV delay his sabatical leave until June. Alhamdulillah, itu je yg kuar dari mulut tapi tak tahu lah wajar ke tidak ucapan tu sebab aku lah yang sonok tapi seronok kah SV ku itew???? ish x baik kan ;p

Anyway, sorry doc, tapi it just that I am so happy that you will be around until I finish with everything (viva+thesis+correction)~ mungkin agak selfish statement ini tapi dengan tidak hipokrit saya mengatakan 'I LIkEEEEE' and alhamdulillah Thank U Allah (nyanyi macam Maher Zain gitu)

Ini masuk mode baik dan tawaduk skit ya, aku bila benda-benda yang baik jadi kat aku rasa macam insaf skit sebab sometimes it feels that macam apa ek orang cakap 'layak kah aku??' haishhh tapi mak aka datin A cakap kalau benda baik atau buruk jadi kat kita maksudnya Allah sayang kat kita (oopsss ni citer benar ni, pada ketika ini ~ my phone is ringing and guess who is calling me???? panjang umur mak haku) aminnn, jap kita berehat bersama Datin A

Amekaw mau sejam sembang dgn mak haku termasuk la sembang dgn Ani helper pada makcik ku dan merangkap sekali cikgu Arab mak dan nephews aku. ..haishhh berapa banyak AKU daaaa...Ani ni citer hidup dia penuh onak duri dan tragis, next time kalo ada masa, u ols jgn bimbang, i story mory di sini.

Anyway, berbalik kepada topik post hari ni, jgn nak buat lap 9/6 dah. Moral of the story di sini, apa yg ingin disampaikan adalah everything that happen, there always a good reason behind it or dlm bhs Melayunya semua benda yg terjadi, ada hikmah di sebaliknya. So perbanyaklah kita mengucap syukur jika rezeki menyebelahi kita dan sebaliknya dan MUNGKINKAH IA JUGA SATU PETUNJUK..........

Sekian, Renung-renungkanlah, Maal Salamah (tiru pengacara Al-Hidayah)




No comments: