Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 8

Shuushhh lets reveal it

Salam and hi there,

Ewah, tittle macam 'kenj' je bunyi dia hahaha. Aku dah cakap hari tu nak share kan benda-benda yang aku tempek dan simen kat muka aku kan so malam? pagi? ni (case tidur depan laptop), lets reveal it ~ perasan artis kunon


SKII FT Skin Regime + Olay Microsculpting Cream

My Favourite things ~ T3 Mycin Acne Gel (the best 'magic pimple gel', u shud try it)

Retina A Cream for acne scar and wrinkles (good review on this product online) ~ terpenyek dah sebab dah lama guna
ST IVes Eye Gel ~ untuk fine lines bawah mata (x beberapa minat sejak jumpa Retina A, so sekarang dok pulun menghabiskan benda alah ni)

 






























The Body Shop Seaweed Matifying Moisture Lotion SPF 15  for oily skin












 
Miyame Foundation Pressed Powder ~ you can get it from Cosway and very cheap but it works very well with me (dah 3 years tak beli compact powder sebab Datin A supplier tegar bagi product ini hahahaha)
Stage Make up Collection + Maybeline Clear Smooth Aqua Gel Foundation (malas nak upload gambar)

Losyen Yusmira Halia Bara as my slimming cream ~ paling suka pakai time sejuk, rasa best je sebab panas hehehe
,
 Ni mesti korang gelak juga bila tengok aku pakai bedak Miyame kan (ke aku perasan sendiri hahahhaha). Long time ago, aku ni die hard fan bagi MAC so memang mengangkut compact powder dan barang-barang make up dari brand ni tetapi Datin A obsession terhadap bedak Miyame menyebabkan aku malas nak beli compact powder MAC dah. Sebab? sebab sebelum habis je pakai compact powder, dia dah siap tolong 'top up'. Itulah pasal dah 3 tahun aku tak beli compact powder hahahahha. Pastu aku suka plak barang-barang Stage, so now dah beli skit demi skit make up dari Stage (bila lah nak habis MAC Fafi eye shadow palette aku tu). Foundation Gel atau concealer plak aku plan nak tukar guna Bobby Brown punya sebab last time kebas skit dari mama (auntie), memang terus rasa jatuh hati. My cousin yang ala-ala mak andam tu pun suh pakai yang tu.

Supplement? wahhh, ini lah favourite drink aku (takda gambar sebab malas nak amik) Cocoa Collagen Power Plus. Dalam market, inilah produk collagen rasanya antara yang termurah tetapi korang kena hati-hati sebab lately dah banyak tiruan. So beli dari pengedar yang sah hehehhehe. Every morning before breakfast, makan one sachet. Aku dah telan collagen ni almost 1 year. Feedbacks? aku bagi double thumbs up, memang nampak perbezaan dia. Apa dia? korang pergi lah google CCHP ni dah tengoklah khasiatnya dan for me as i always said, it works very well with me. Kalo korang? boleh cuba lah kasi try dulu sebab tak mahal pun. Barang murah tak semestinya tak berkesan ye dan rasanya korang mesti juga takut kot-kot la minuman ni ada side effect bla bla dsb. Jangan risau, boleh check sebab brang ni memang mendapat kelulusan dari kementerian kesihatan. Cuma again as reminder, locate stokis or pengedar yang sah ye. Boleh visit site ni dan kalo nak beli, ini lah supplier aku ~ bagus servis yg diberikan dan stokis dia dari Butik Idaman, Seberang Jaya, Penang.

Well, that's it folks. Rahsia kecantikan? 'ke anggunan' ku (perasan skit). Kalo bermanfaat untuk anda, boleh mencubanya tetapi seperti yang dikatakan dalam buku '1001 to stay young naturally', (sekarang tengah baca) exercise + balance diet + good rest is the secret. So yang lain-lain additional je for maintenance.



No comments: