Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 13

SKII christmas gift ~ kisah buruk lantak shopaholic tegar~

Salam readers,

Satu lagi nak share, hari tu as usual kalo aku kuar tempat jin bertendang ni utk outstation konpom aku tala shopping complex untuk refill stock. Hari tu outstation di KK, memang meriah gilos Parkson buat sale, best tau...lagi-lagi bonus link member, bgs juga aku bukan member kalo tak semakin sonok aku gores dan menang hari tu..TETAPI...dalam non member pun aku sempat puloks rembat barang kat bawah ni. Akibat, excited sangat sebab tengok xmas box Pitera Set ni (sambil dok kata dalam hati sesuai buat hantaran bg sapa nk kawin) dengan amoi tu dok pot pet pot pet tetiba aku boleh dgn nyanyuknya cakap kat amoi tu...

i want 3 SETS ya
oopsss gulpppp
kachingggg ka..chingg!!!! mata aku.....


merah mu menggugat hatikuuuuuu
.
.
.
teringat dialog dengan amoi tu
.
.
amoi : 3 sets?
..
shopaholic tegar : yup, 3 sets please (jawab dgn confidence level KLCC )
..
~dalam otak aku dah dok tekan calculator brp hinggit ni aku spent?? T T
.
.
.
.
.
.
tetapi muka maintain ayu ala-ala kak poziah
.
.
.
.
.
.
.
.
amoi : well, a perfect gift for your friends for xmas
.
.
.
.
.
shopaholic tegar : yes, kerettt
.
.
.
.
.
..
.
ish berapa ha...aku kira tadi????
.
.
.
.
amoi : miss, u boleh ke cashier bayar.hmm you can leave your things and McD here..
...
wuishh, dia bau ke McD haku? dah la aku letak dlm shopping bag mn nk nampak
paiseh paisehhhhh
.
.
.
.
.
sambil jalan-jalan ke cashier dan tawakal brp nk gores dan menang nanti
.
.
.
.
.
.
.
.
tunggu sorang mokcik vogue membayar
.
.
.
.
.
.
dlm hati ~ mak punya satu ~ lagi 2????
.
.
.
.
.
.
..
.
.
HAKU LAH hikhikhik
.
.
.
.
.
.
pas aku gores dan menang bil nx month
aku juga dapat voucher RM120
.
.
.
.
.
.
.
apa lagi???
..
.
.
.
tunggu lagi...
shoppingggg lah habiskan RM120
...
...
..
dapt beli apa?
.
.
.
.
shirt
.
.
.
3 SCS, 2 nicole (less 50%) berbaloiiiiiii juga rsnya =)
.
.
.
itu jawapan pujuk dan sedapkan hati sendiri


p/s moral of the story ....kalo pergi shopping tinggal CC kat rumah ye


No comments: