Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 16

halluuuuuuuu

halllluuuu my dearest readers,

wah, dah lama ye x menulis di sini, yelah sebab sibuk menulis di tempat lain hahaha. Very the buzy la katakan, banyak sangat program, kursus, events, majlis, function dan yang sama waktu dengan nya. Ntahlah mcm-macam sangat initial dengan short form kursus-kursus ni sampai tak ingat langsung full name dia dari COPPA, COPIA, LOKI, APA, HEP (bukan hal ehwal pelajar ye :P), MQF ntah pa lagi dah yang membuatkan aku sampai naik HAPRAK dengan bende mende ni letih lahhhhh

Itulah disebabkan sekarang kerja based on KPI jadi banyak sangatlah benda yg harus bersifat ISO tahap gaban. Maybe one day, academia akan kehilangan identitinya disebabkan audit yang terlampau melebih-lebih ini. Anway, cukuplah pasal kerja yang sampai ke mati InsyaAllah baru sudah ceritanya. Lets just story mory plan aku sekarang ni..

Senyum dulu, sekarang ni saya tengah diot aka diet hahaha, yes im on strict diet sebab nak kena kuruihkan badan sebelum mengapitkan lat dengan wan nanti lol (actually i wanna look good lah). Sebenarnya dengan ikhlas saya berkata saya risaukan paras kole mug (cholestrol) dlm badan ni. Memang lah sincerely aku x pernah check cholestrol level dlm badan aku ni tapi rasa macam x ok je tapi sometimes rasa ok kot hahaha. This happen last time when i went for my medical check up, risaukan sugar level dlm darah tapi alhamdulillah it turned out good, still in normal level. However, bak kata tok nenek kita dulu elak sebelum parah. So daripada aku tempah nama dalam senarai penghidap diabetes or wat so ever penyakit yg bahaya tu its better aku prevent dari awal. Bak kata omputih prevention is better than cure, rite. Oh banyak sungguh pepatah aku hari ni.

So, do u wanna know what is my diet menu plan? Do check out my next entreeeeee ya :)

P/S : adeeb selalu sebut halllllu when he answer the phone (believe or not he's oni 1 yrs old, yah my smart lit moppet)

No comments: