Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 14

Tidur Yang Nyenyak

Hi all,


Apakah ubat tidur yang paling mujarab selain daripada yang memang ternyata nama dia sleeping pills

Yeah, tanpa di sangkal lagi, ia adalah UBAT BATUK

Batuk aku ni makin menjadi bila time malam sampai dah penat aku rasa nak membatuk kan diri ku ini

So, as usual konpom lah kena telan ubat kan

Bila telan ubat batuk tu, tak sampai 15 minit mesti aku dah zzzzzzzzzzzzzz

Selamatttt, bila dah bangun tengok-tengok ohh dah subuh rupernyaaa

Efectiveness ubat batuk ni memang lah hebat tahap cipan, that's why aku tak minum time keja

Kalo tak, konpom boss aku hantar 'surat cinta' kat aku hehehehe

So alkisahnya penangan ubat batuk ni menyebabkan banyak benda aku tak leh buat, asyik tertangguh je, mana idaknya, asyik membuta je. Kalo dah di ofis, sibuk pergi meeting and kelas. Time malam je lah aku nak buat keja, ini dah dok asyik kena telan ubat batuk je, bila lah gamaknya keja aku nak siap nihhh..Tensen ooohhh dik nonnn

So weekend ni aku kena pulun siapkan 2 set exam paper (yg memeningkan sebab kena pastikan every question mencapai setiap LO), 1 set Test 2 question paper dan of course lecture notes aku. Nak study lagi untuk IELTS n research proposal. Wahhhh manyak benda woooooorrr

Ok amigos, moh lah kita buat kejoooo


siann dierrr





No comments: