Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 5

Mampukah dia?

Salam and morning,

It is 1 am and yet 'burung hantu' ni tak boleh nak lelapkan mata. After few hours catching up dengan Minah Vg tadi, bateri aku still fully charged lagi hahaha. Pastu teringat lah my cousin bro yang nak pergi Bandung dan Jakarta next week. So seperti dia sedia maklum, haruslah dikhabar berita ni kepada cousin dia shopaholic tegar ini. Setelah aku surf semua FO di Bandung tu, so aku dah siap dengan list pesanan penaja tetapi yang aku risaunya mampu ke dia, dik nonnsss wei. Walaupun dia pun shopaholic tegar macam aku tapi hmm risau plak aku kan. So here goes the list

1) Perfume Marc Jacob- Daisy, Gucci Rush Gold and satu lagi ikut kesedapan hidung dia
2) Muslimah Swimwear - yang ni aku still dok fikir lagi, ok ke kalo dia beli ni?
3) Handbag
4) Telekung sulam japanese cotton - 2 pasang
5) Baju kebaya Sulam Manik Labuci

Aku rasa aku yang patut pergi ni bukan dia hehehehehe

2 comments:

cicayanki said...

mims, i nak pesan jugak pleaseeeee. kebaya sulam manik labuci, minah VG gitu hahahahaha

Mir Misesu said...

nanti i tanya dia tapi u ken redha lah dengan pilihan dia. U nak kaler apa?