Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 31

Jelaousy

Hi peeps,

Petang ni mood akaks memang tak baik

I hate sarcastic people. Tak faham akak dengan perangai manusia. Akak ni tak suka lah nak vent out masalah ERT dekat sini tapi kekadang hangin satu badan juga lah. Geram tahap cipan dengan perangai manusia mulut jahat dan sarcastic.

Aku pakai cantik pun, ada aku kacau hidup korang? Takde kan....Macam mana lah nak student pandang kita and respect kita kalo kita dressing macam makcik jual kuih tu oopss, mak akak pun jual kuih tapi bila bergaya, boleh tahan ok macam tokey jamu pun ada hehehe

Akak ni tak suka nak cakap meninggi hidung yg mmg tak tinggi tapi kalo jumpa orang yang mulut jahat macam ni. Mula lah akak nak tekan lif tingkat 44, nauzubillah, amarah setan tu kan..

Wahai dik nons, akak nak nasihatkan lah korang, kalo kengkawan korang lain dari biasa pakainya, sedap je mata korang memandang tu, pujilah dengan ikhlas atau kalo tak puji, diam je. Tak perlu lah kurang nak usik dan keluarkan ayat-ayat sarcasm korang tu. 

Akak dah hangin tadi tapi sebab kawan, akak sabau je lahhh. Tak berubah perangai sarcastic diaorang tu, kang aku keluarkan ayat 'fashion police' aku kang kutuk korang dressing, mau korang hentak-hentak kaki nangis macam budak kecik plak cakap mulut aku jahat mcm Azwan A oopssss

Haisshhh, susahlah dengan mulut diaorang tu, aku pakai kebaya pun jadi isu. Baju yang ada cutting pun jadi isu padahal yang ustazah pun tak tegur aku dan cakap baju aku ketat sebab mana ketat pun kan. Puji pun bagus, very motivating untuk aku lebih p trekking. Aku tanya member aku, dia cakap pedulikan cakap jahat diaorang tu...hehehehhehe. Ntah-ntah kalo aku pakai kain batik dan baju kedah kot baru diaorang nak senyap. Giloss, nak gi ofis gitu, mau kena pergi kelas grooming hehehe

Conclusion, akak anggap depa jeles dengan akak jerrr. Lusa akak nak pakai kebaya and I think I know what will they say =P bluekkkss, persetankannnnn



2 comments:

cicayanki said...

mims, no need to listen to them! they are just JEALOUS!

Mir Misesu said...

yeszaa....lantak pi, malas nak layan mulut busuk depa tu..