Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 27

Busybee




OMG, keja saya sangat banyak => bertimbun-timbun 

Sudahlah bertimbun-timbun, ditambah lagi kena manjadi auditor tidak bertauliah iaitu check claim => jaga korang, esok aku mintak incentive hehehe but anyway claim dah settle tunggu boss balik sahkan sajo =)

cuti rehat dah apply => tunggu bos balik untuk menyokong =)

dokumen visa => dah pos laju tadi =)

settle bills => sudah membayar hutang bulananku ~ saya sudah muflis (T T)

CV untuk research group ~ sudah email tadi =)

3 set of Questions Papers => belum siap lagik ~ gila cari nahas haku ni, so itu keja esok and lusa ~ burn the night oil = labmates sll ckp mcm tu, pepatah cina kot @@

sensei email suruh baca satu paper untuk proposal PhD => dah email sensei cakap mak busy dik nons so give me some time to study it first and sensei dgn sporting reply take ur time, selamatttt dohh =)

pastu yang best esok kena jadi auditor lagi untuk mamat mengades-ngades, check question papers dia tepati PO atau tidak,  tengoklah kalo aku rajin, x kuasa haku nak melayan dah sebab aku punya papers pun terkontang kanting =P

lecture note => mak lupa dik nons, monday i have class => gelongggg, so itu keja untuk hari Ahad @@

KPI and KI and penilaian pengajaran => darnnnnn, rasa nak hantuk kepala kat dinding  dush dushhh ~ BANYAKKKKKKKKNYAA KEJAAAA

yoshhhh tapi aku nak tayang juga gambor aku g cuti-cuti Malaysia last week tapi kemudianlah bila free skit hehehe




No comments: