Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 2

Leaving On A Jet Plane

Salam semua,

Adus ngantuks....almaklumlah seperti biasa, kalo hadap kerja yang ilmiah ni, konpom suis tersenguk ngantuk tu automatik ON. I still have few notes which I need to go thru but then untuk mengelak aku buat head banging kat laptop yang tunggu masa nak melingkup ni, baik aku meloyar dulu kan ~ excuses utk ngelat dan beli laptop baru hehehe. Neway, akaks ingat nak sambung je post trip umrah tapi rasanya nak citer dulu pasal 'ladies nite out' yang akaks organize hari tu. So yang diraikan ada 3 orang; 2 orang menamatkan karier diaorang di sini and another one will be leaving for pursuing her PhD (pasni aku kena pulun cepat-cepat untuk turn aku plak). Semuanya pangkat akaks dengan I occay hehehe nampak sangat nak inform kata dia muder ~ piirahhh hehehe

Sedih tak? hmmm, nak kata sedih tu, sedih lah juga tapi akak maintain cool lagi lah hehehe sebab dah biasa dengan pertemuan dan perpisahan. Hidup dengan kerjaya macam ni, macam dah biasa plak bab-bab ni, bak kata pepatah lama, cewaahh 'pertemuan dan perpisahan tu adat manusia biasa'.Mungkinkah sebab dah 'muda' ni so perasaan tu rasa macam dah biasa plak. Ntah lah pandai-pandai lah tafsir sendiri kan. So, di mana kitaorang pi melantak? setelah mengundi pangkah dan tick, so kami pun sepakat pi serbu Secret Recipe ~ kelas lah tu dik non oii, sini bukan KL or Penang, kira occay lah kan. Kalo ikutkan hati, nak je aku Italiannese ke, Fish and Co ke, Wendy's ke, Chillys ke tapi berpada-padalah kan, mana cekau tempat tu di bandar koboi ni =). So here, nak share lah gambar-gambar kitaorang yang mude n remaje ini hehehe. Exclusive ni sebab ni first time masuk gambar akaks hehehe.


Puan Z and Cik S sambil layan wedding's album Dr A

They just got their PhD - Dr R (leaving) Dr A and Dr W ~ wow wee, aku plak biler???

Pn M, Cik N and Pn N (leaving)

Ngappp, Chicken Lasagna tapi roti dia erkkk cam roti aku beli kat bai roti di kampung aku jerr

Ni pehal lah Dr W ni pandang atas, konpius den and from left Dr W, Cik Minah Vp, Cik J (leaving for PhD) and Cik C.

No comments: