Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 28

Sandakan Crocodile Farm

Hi there,

Atas permintaan student masa aku gi visit depa hari itu, aku pun menggunakan 'authority' aku bawa depa jalan-jalan cari pasal sekitar Sandakan ~ sian tau dah tiga bulan dok situ, tak pernah diaorang kuar jalan-jalan sebab 24/7 keja je

Aku kan insan yang prihatin so aku on je bila diaorang cakap teringin nak gi jalan-jalan ni tetapi disebabkan aku dah pernah pergi sepilok so diaorang pun cakap jom gi crocodile farm lah ~ which is the third crocodile farm aku dah pi, bosannn juga tapi sian depa kan, so layan jeeee

So bagi korang layan gambar anak, kakak, abang, bapak dan mak boya yang aku jumpa =)

layan si otter yg cute ni dulu



'welcome to sandakan crocodile farm'



giant arapaima near the entrance



boya-boya tgh line up buat satu barisan nak menyambut tetamu yg tiba ~ ye ye je kan hahahaha


ish apa nak berhimpit ni, ko sana bahhh



ye lah yelah, sampai hati halau aku

anak boya rupernye






sian, buaya kudung, takde ekor daa
 



alamak terbalik daa...sengetkan kepala anda


I'm Tako, nice to meet you


ewahhh pose plak depa ni









Minap Vp : Eh,eh beaverrrrr  Student: Ini porcupine la cik... Minah Vp : oh yee, landak ehhhh ~ alamak bikin malu daa



ok, please come again =)






No comments: