Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 6

Stop it

Hi there,

Bad news, ladies. The eating frenzy needs to end now, I mean it really really need to stop. Why? I went to clinic this morning. Nope! bukan tak sihat, masalahnya terlebih sihat sekarang. Pergi jumpa 'weighing scale' kegemaran ku.


Apa jadi?
.
.
.
.
.
.
.
Tet tet tet (beeping penimbang tu)
.
.
.
.
.
.
.
jeng jeng jeng
.
.
.
.
.
.
tolak bahagi darab tambah
.
.
.
.
.
..
.
wuahhhhhhhhhh huhuhuhu (mengejutkan kak nurse kat situ)
.
.
.
.
.
.
.
.
kenapa mi? scale ni x OK ke? nak tukar yang satu lagi ke? ~ tanya kak nurse tu
.
.
.
.
.
.
.
Tak, tak, kak. it works fine. It just thatttttttt.......
.
.
.
.
.
.
.

.
I gained 1 kg ~ reply aku dengan muka stress dan keciwa


Selalunya aku kuar clinic muka ceria je tetapi hari ni dengan muka stress. Aku dah agak dah, mesti naik punya. Ish ke ralat sebab weighing scale yang lain????..hmmm, udah udah lah nak sedapkan hati kunon. Ini juga bahana sebab dah sebulan kitaorg rest tak pergi trekking sebab masing-masing banyak benda nak buat. Then aku melantak style tak ingat dunia juga. So aku rasa aku kenalah muhasabah diri ganti puasa yang tinggal 3 hari tu. Apa daa, ni macam lain niat je ni...Astagfirullahalazim..Dah dah, apa-apa pun start khamis ni aku posa.

2 comments:

cicayanki said...

HAHAHAHAHA, tula makan banyak lagi!


ayat yang bakal didengar daripada datin datin kat nyioq sebatang. hehehe

Mir Misesu said...

yeszaaa, dah insof dahhhhh hikhikhik