Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 5

Makan dan Tentang Dhia

Salam and hi readers,

Monday blues kan hari ni. Aku plak, Monday means classesss from 8am till 5 pm. Ada lah break di tengah-tengah tu kan untuk makan dsb.Kali ni aku bukan nak citer pasal Monday Blues la la blue tetapi citer kisah nafsu makan yang tidak terkawal ni. Mai kita tengok apa aku makan hari ni :


7 am : 1 glass  CCPP supplement drink

9.45 am : Laksa Sarawak + Teh O Ais

12.30 pm : Nasi goreng kampung + Kopi ais

4.30 pm : Milo ais

6.30 pm : Nasi putih + ikan kembong (2 ekorrr) masak hitam + green tea

Kira punya kira, jumlah kalori = 2000++  kalori

AMEKAWWW - kalo macam ni punya case, haishh memang menuju zaman kemeruduman diet ku

Satu lagi, aku baru tengok citer kisah Tentang Dhia, hmm aku rasa lah melampau KOYA dah jalan citer ni. Merapu sungguh dan menyampah sungguh lah aku dengan Dhia. Aduhai memang agak tak logik dah jalan cerita, ingat kan citer islamik tetapi kalo macam ni punya gayalah. Memang lah totally OUT lah. Aku paling puji citer bulan Ramadhan dahulu, sangat menginsafkan. Tetapi kekaguman dan ke 'excited' an aku nak tengok citer Tentang Dhia ni, makin hari makin menjunam dengan jayanya. Kepada penulis skrip, sorry to say, ingin saya katakan anda 


KOYA!!!!!!!!!

3 comments:

cicayanki said...

omg mimi!!

ikan sampai 2 ekor? and pukul 10 laksa sarawak after 2 hours, u makan nasi grg kampung pulak!

OMGGGG!!

Mir Misesu said...

tulah beb, rasa mcm ada cacing dalam perut, asyik nak makan saja, makan dan makan. U imagine lah, after makan laksa sarawak tu i dok tahan hati saja ushar karipap hahaha GILA lah

cicayanki said...

omg, memang gila!