Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 3

Pizza Hut Deal and Bloated Me

Salam and hi there,

Excuse me, Me FIRST! => tu lah ayat aku time aku sound amoi potong queue aku kat Pizza Hut tadi, hehehe eksen noo...woo mana aci, aku mai dulu kan, siap terpacak depan counter and then dia dengan muka kerek terus cakap kat budak amik order tu 'take away'. Mau la pastu aku buat jelingan maut sambil cakap " Excuse me, me first ya, its my turn!" and then dia dengan muka tergezut '" ok ok, u first'. Itulah jgn main-main dgn aku, nmpk je muka manis macam teh C special tapi wuishh kalo aku naik hangin, maka angin sepoi-sepoi bahasa tadi akan bertukar ribut tropika hehehe

Cukuplah citer aku sound amoi tadi, la ni aku nak citer kisah buruk lantak diriku ini. Pagi tadi mula pkl 8 am aku pi serbu immigration untuk renew passport aku. Ada ka 3 hari system down, hampeh betul la immigration ni. Apa daa....Anyway, alhamdulillah dlm pkl 12pm dapat lah passport baru aku tu dengan  gambar segak skit dari passport lama hahaha. Breakfast pagi tadi aku makan mee jawa and sambil dok tunggu passport proses, aku pi lah guardian and watson beli toiletries. (Later aku buat post pasal shampoo baru aku). Pastu balik je immigration dalam pukul 1 pm, kira perut maintain lagi lah sambil dok layan citer hindustan 'Houseful" kat tv2. Gila siok citer ni, aku recommend korang tengoklah. Lawak gila babeng sampai bergolek-golek lah aku gelak hehehe.

Habis citer hindustan dalam pukul 4pm. Oh sudah, lapauuu daa. Udahlah hari hujan sepanjang hari, mula lah buat mengidam macam-macam. Sekali teringin makan pizza daa, mula-mula pi ATM sebab dah habis duit buat passport dlm 300 ratus, kenalah tekan lain kan. Pastu sampai Pizza Hut tengok ada good deal lah




Aku pun sebab lapau dan sampai tahap mentakedarah maka aku pun terjebak dengan hot deal ni. Balik rumah makan 2 keping pizza dengan setengah lasagna, sudah burrppp (erkk, excuse me) alhamdulillah  kenyang lah. Kepala aku mula lah pening sebab aku makan benda berlemak macam lasagna tu. Pastu dok termenung tengok pizza yang sekotak tak sentuh dan 4 keping lagi. Ha, sapa nak makan ni? time ni lah mengutuk diri sendiri. Pastu aku pun rasa nak buat amal jariah, aku sedekah lah kat budak-budak tepi rumah aku tu. Panas-panas lagi, suka hati aku dengar budak-budak tu menjerit excited dapat makan pizza free hehehe. Anyway, guys it is a good deal so grab the offer ya and it's still on until 15 Dec. So go to Pizza Hut near you. Ewahhh, dah macam budak pizza plak.


No comments: